trolu122 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 collision_point(x,y,obj,prec,notme) mógłby mi ktos omówic tą funkcje? i jak zrobić aby jako obiekt podac 2 lub wiecej obiektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 zwraca id obiektu (object) znajdującego się w podanej pozycji. np. GML if ( collision_point( mouse_x , mouse_y , hero , true , true )) show_message( 'obj hero znalazł się w poz myszki' ) albo: GML ID = collision_point( 300 , 50 , obj_hero , true , true ) if ( ID > 0 ) //jeśli zwróci jakieś id to zmienna będzie > 0 { with( ID ) instance_destroy() } więcej obiektów? ustaw parrenta tym obiektom lub wpisz all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 all to bedzie traktować wszystkie obiekty :/ konkretnie chodzi mi o obiektky które są solid + wrogowie, i wszyscy wrogowie mają jednego parenta ENEMY. to wszystkim obiektom solid mam dac parenta i parentowi enemy tez? czy mozna to jakos inaczej zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się