Skocz do zawartości

collision_point


Rekomendowane odpowiedzi

zwraca id obiektu (object) znajdującego się w podanej pozycji.

 

np.

GML
if ( collision_point( mouse_x , mouse_y , hero , true , true )) show_message( 'obj hero znalazł się w poz myszki' )

 

albo:

GML
ID = collision_point( 300 , 50 , obj_hero , true , true )

if ( ID > 0 ) //jeśli zwróci jakieś id to zmienna będzie > 0

{

with( ID ) instance_destroy()

}

 

więcej obiektów?

ustaw parrenta tym obiektom lub wpisz all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...