Skocz do zawartości

Bardziej skomplikowana animacja człowieka


Rekomendowane odpowiedzi

I )Potrzebował bym kodu (z wytłumaczeniem) na płynny ruch bohatera podzielonego na kilkanaście (lub w ostateczności kilka części)

1.głowa

2.tułów

3.ramie 1

4.ramie 2

5.ręka 1

6.dłoń 1

itd. (chodzi mi o widok z boku)

Wystaczy mi ruch jednej kończyny z wytłumaczeniem

 

II )Czy można zrobi coś takiego że po wciśnięciu np. 1F otwiera się okno w którym można pisac gre a po wyłączeniu zmiany pojawiają się w grze (chodzi mi już o gre w pliku instalacyjnym a nie w pliku game makera)

 

PS:

Mam game maker 7 (nie pelnego) więc prosił bym o kod który zadziała w wersji nie pełnej

 

Jutro postaram się zilustrowac to o co mi chodziło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodzi raczej o animacje szkieletową. Nie podam Ci kodu bo za dużo pisania, ale sprawdź sobie lengthdiry, lengthdir_x i y dla każdej kończyny uzależnione od jakiejś zmiennej i pentelki i tyle w sumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...