Skocz do zawartości

Zablokowane obiekt


megaman

Rekomendowane odpowiedzi

Na variablach i alarmach lub timeline'ach. Co prawda kiedyś był taki temat, ale tamto rozwiązanie za dobre nie było, a mi się nudzi.

 

Obiekt ten twórz w wysuniętej pozycji

Depth ustaw na większy od depthu rury.

Create:

GML
move=0;

alarm[0]=60;

Alarm 0:

GML
move+=1;

if move=2 move=0;

alarm[0]=120;

Step:

GML
if move=0

{

if y<ystart+sprite_height y+=2;

}

if move=1

{

if y>ystart y-=2;

}

To powinno wystarczyć. Uwaga: skrypt nie testowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...