Piczer Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Szukam dobrego pendrive'a na allegro za 3 dychy. Co mi polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 http://allegro.pl/search.php?string=pendri...amp;price_to=30 masz tu dobre pendrivy Ja oczywiście polecam Kingstona lub Sandiska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 No tak, ale jestem kompletnie w tym zielony i nie wiem na jakie wymagania patrzeć. Mógłbyś coś wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Kingston Datatraveler - jeszcze nigdy mnie te modele nie zawiodły. Tanie i dobre, a jak na swoją cenę, to całkiem szybkie. Miałem dwa Sandiski, to na jednych komputerach działały, na drugich nie, a Kingstony Datatravler (DTI w skrócie) wszędzie. Ja swojego 2GB parę miesięcy temu kupiłem za bodajże 25zł ;p . Mam też 512MB i wciąż bardzo dobrze się sprawuje bo roku czy nawet dwóch latach korzystania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 http://allegro.pl/item484394496_salon_king...rcena_fvat.html W takim razie biorę tego. Danke wszystkim :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 @Marmot: 2GB za 25 zł? :P Ja ostatnio kupiłem za 28 zeta 4 GB. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...