Skocz do zawartości

przeroczystość


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

GML
if obj_hero.swiatla_on = 1

{

draw_sprite_ext(spr_sw,0,obj_hero.x,obj_hero.y,image_xscale,image_yscale,obj_hero.direction,image_blend,0.3);

draw_sprite_ext(spr_sw,0,obj_hero.x,obj_hero.y,image_xscale,image_yscale,obj_hero.direction,image_blend,0.3);

}

else if obj_hero.swiatla_on = 2

{

draw_sprite_ext(spr_sw,0,obj_hero.x,obj_hero.y,image_xscale,image_yscale,obj_hero.direction,image_blend,0.3);

draw_sprite_ext(spr_sw,0,obj_hero.x,obj_hero.y,image_xscale,image_yscale,obj_hero.direction,image_blend,0.3);

}

 

Na rysowanie świateł, jak zrobić żeby były one na pół przezroczyste ?

 

żeby było widać pod nimi drogę?

 

draw_set_alpha używałem i nic;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.. napisałem kod, włączyłem firefoxa, wpisałem gmclan.org, przeszedłem do zakładki forum, pytania początkujących i napisałem temat, bo mi się nudziło. Bo po co miałem sprawdzać? przecież ja wiem jak moja gra wygląda tylko od strony kodu...

 

No pewnie że sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...