zalu Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 co wpisać aby obiekty przy odpalaniu gry losowały image_angle i zapamiętywały go tzn. żeby po przejściu do innego rooma image_angle się nie zmieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Jeśli wszystkie mają mieć ten sam image_angle to zapisz jako global. A losowanie to, np. image_angle=random(360) w create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 ewentualnie zaznacz obiektowi peristent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Jeśli nie planujesz zbyt wielu obiektów, można zastosować global z tablicą - w creation code dajesz obiektowi GML ide=jakas liczba; później zapisujesz image_angle: GML global.img_angle[ide]=random(360); Domyśl się jak to odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się