Skocz do zawartości

losowe image_angle


zalu

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie planujesz zbyt wielu obiektów, można zastosować global z tablicą - w creation code dajesz obiektowi

GML
ide=jakas liczba;

później zapisujesz image_angle:

GML
global.img_angle[ide]=random(360);

Domyśl się jak to odczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...