Gość Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Siema, mam pytanie czy mógłby ktoś podać skrypt na to, żeby boss podał po 10 pociskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 CREATE : GML hp=100 Kolizja z pociskiem : GML hp-=10 STEP : GML if (hp < 0){ akcja padania } I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 ok działa wielkie dzienki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Lolik: YOU'RE DOING IT WRONG GML if (hp <= 0){ akcja padania } bo by padał po 11 trafieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 w tej kolizji zamiast: GML hp-=10możesz dać:GML hp-=random(10) + 10 co spowoduje, że bos będzie mógł zginąć po od 10 do 5 trafionych pociskach działa to w ten sposób: w podanym przykładzie liczba w nawiasie oznacza liczbe wylosowana od 0 do 10 wpisując zamiast 10 np. 11 komputer będzie losował liczbę z przedziału od 0 do 11, a drugą liczbą definiujemy jakby minimalną wartość zadawanych obrażeń. Podsumowując: jeśli do nawiasu damy 5 to komputer wylosuje liczbę od 0 do 5, załóżmy, że wylosował 3 i teraz dochodzi druga liczba którą np. była 10 i komputer bierze sumę z tych liczb czyli w tym przypadku 13 i tyle zada obrażeń bossowi jeżeli weń trafi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 @UP: Trochę, źle to wytłumaczyłeś. Liczba w nawiasie jest ZAWSZE wieksza od tych losowanych, czyli w przypadku random(10) wylosuje nam od 0 do 9. Swoimi nieuważnymi postami narażasz początkującego na pomyłki związane z tą funkcją ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 round(x) moi mili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Miałem o napisać, bo random losuje liczby nawet dziesiętne a round zaokrągli tą liczbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się