RaV Royal Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Hello, Mam pytanie. Chciałbym, żeby po pewnej kolizji dwóch obiektów hero wracał na pozycję startową i aby inny obiekt, który na mapie występuje w dużej ilości powrócił na swoje pierwotne pozycję. Potrzebuję tego bez funkcji room_restart(). Pomożecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Hello, Mam pytanie. Chciałbym, żeby po pewnej kolizji dwóch obiektów hero wracał na pozycję startową i aby inny obiekt, który na mapie występuje w dużej ilości powrócił na swoje pierwotne pozycję. Potrzebuję tego bez funkcji room_restart(). Pomożecie?? GML x = xstart y = ystart :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 jezeli mamy kolizje to w dajemy klocek jump to start tam wybieramy object (wybierasz dziada) i wtedy wszyscy grzecznie wracają na miejsce z którego zaczeli :D EDIT: Ano lepiej jak Sirluki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Dzięki, już sobie jakoś poradziłem :P Inne rozwiązanie. xstart i ystart nie działało :P Aby nie zakładać nowego topicu zadam pytanie: Jak zrobić taki highscore, ażeby po tym, jak zmienna zycia będzie równa 0, przejść do roomu scoreroom i wyświetliło okienko Podaj imię i wyrysowało to imię i nazwę pokoju na którym grę zakończono... Mam nadzieję, że zrozumieliście. Pozdrawiam, Royal!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 GML //step: if zycie=0 { global.ostatni_rum=room //zakładając, że tego obiektu nie będzie w roomie z wynikami, dlatego global :P room_goto(scoreroom) } //stworz nowy obiekt i wrzuc go do roomu scoreroom. w jego create: imie=get_string('Podaj imie!!11',' ') //draw draw_text(100,100,string(imie) +string(global.ostatni_rum)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się