Skocz do zawartości

Powrót obiektów na ich startowe pozycje


RaV Royal

Rekomendowane odpowiedzi

Hello,

Mam pytanie.

Chciałbym, żeby po pewnej kolizji dwóch obiektów hero wracał na pozycję startową i aby inny obiekt, który na mapie występuje w dużej ilości powrócił na swoje pierwotne pozycję. Potrzebuję tego bez funkcji room_restart().

 

Pomożecie??

 

GML
x = xstart

y = ystart

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, już sobie jakoś poradziłem :P Inne rozwiązanie.

xstart i ystart nie działało :P

 

Aby nie zakładać nowego topicu zadam pytanie: Jak zrobić taki highscore, ażeby po tym, jak zmienna zycia będzie równa 0, przejść do roomu scoreroom i wyświetliło okienko Podaj imię i wyrysowało to imię i nazwę pokoju na którym grę zakończono... Mam nadzieję, że zrozumieliście. Pozdrawiam, Royal!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//step:

if zycie=0

{

global.ostatni_rum=room //zakładając, że tego obiektu nie będzie w roomie z wynikami, dlatego global :P

room_goto(scoreroom)

}

 

//stworz nowy obiekt i wrzuc go do roomu scoreroom. w jego create:

imie=get_string('Podaj imie!!11',' ')

 

//draw

draw_text(100,100,string(imie) +string(global.ostatni_rum))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...