Mahius Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam. Tworzę grę platformową i mam mały problem. Mam już zrobione sporo rzeczy (chodzenie, animacje, skakanie itp.) Ale chciałbym, żeby gdy postać jest w powietrzu to sprite się zmienił, a gdy wyląduję, to żeby znów zmienił się do podstawowego (postać stoi) Jak to zrobić?? Szukałem, zle nic ciekawego nie znalazłem. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 gdzieś na dole w step: if ( vspeed < 0 ) sprite_index = skacze else sprite_index = normalny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Mu chyba chodzi o... GML if(place_free(x, y+1)) { sprite_index = spr_leci; } else { sprite_index = spr_stoi; } :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahius Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 dzięki wam bardzo, działa :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się