Skocz do zawartości

Logika


Kartofelek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujące pytanie:

Czy lepszym rozwiązaniem jest zrobić obsługę ruchu ludzika w jego obiekcie, czy też stworzyć dodatkowy obiekt np "engine", w którym kontrolowalibyśmy ruch wszystkich ludzików?

Jako że jestem amator, ciekawi mnie jak wy podchodzicie do takich problemów.

Powiedzmy że mam postać, którą steruję. Wszystko jest ładnie i cacy, ale przecież w grze mogą się pojawić różne akcje gdzie klawisze odpowiedzialne za ruch ludka będą spełniać inne zadanie (np wpisać kod przy drzwiach itp). Jak obsługujecie takie rzeczy? Jak podejść do pisania engine takiej gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...