Kartofelek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Mam następujące pytanie: Czy lepszym rozwiązaniem jest zrobić obsługę ruchu ludzika w jego obiekcie, czy też stworzyć dodatkowy obiekt np "engine", w którym kontrolowalibyśmy ruch wszystkich ludzików? Jako że jestem amator, ciekawi mnie jak wy podchodzicie do takich problemów. Powiedzmy że mam postać, którą steruję. Wszystko jest ładnie i cacy, ale przecież w grze mogą się pojawić różne akcje gdzie klawisze odpowiedzialne za ruch ludka będą spełniać inne zadanie (np wpisać kod przy drzwiach itp). Jak obsługujecie takie rzeczy? Jak podejść do pisania engine takiej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Pisz w jego obiekcie, wtedy akcja odbywa się tylko dla danej instancji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się