Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 (edytowane) Tytuł: Mega Olaf Bros. Gatunek: Platform shooter Opis: W grze wcielamy się w rolę jednego z braci Olaf których znamy z Super Olaf Bros. W jaki sposób stają się Mega? A w taki, że... a nie zdradzę, będzie na później :P W każdym razie naszym zadaniem będzie pokonanie wszystkich złowrogich robotów i samego Dr. Wily. Gameplay w większości taki sam jak w Megamanie, jednak będzie trochę nowości. Powinien być charge Bustera, punktów raczej nie będzie tak samo jak slida. Autorzy: Programowanie: Polaf Games (Ja i Curchack) Fabuła: Polaf Games (Ja) Grafika: Polaf Games (Ja i Curchack) Muzyka: Polaf Games (Curchack) Inne: Polaf Games (Wirtualność) Screeny: Wybór levela Menu broni Koszmar senny każdego gracza Megamana Plik EXE Sterowanie: Lewo - chodzenie w lewo/wybór w lewo Prawo - chodzenie w prawo/wybór w prawo Góra - wspinanie się w górę/wybór w górę Dół - wspinanie się w dół/wybór w dół Z - strzał/- X - skok/- Enter - panel broni/wybór opcji Znane bugi: Przewijanie w poziomie trochę zbugowane (naprawione w wersji roboczej) Można się zaciąć na znikających blokach (naprawione w wersji roboczej) HUD przewija się z opóźnieniem Dzięki Jaklub ;) Można odpalić wiele Flame Shieldów na raz Edytowane 16 Listopada 2008 przez Dżamper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starhedgehog Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Plusy : Przynajmniej się uczysz ,Fajna graficzka Megamana (szkoda ,żę chyba nie twoja :( ) ,ale to są nieliczne plusy :( . Minusy : Za duży skok ,zacinanie się na platformach (szczególnie na tej trzeciej w HillManie) ,Brak fizyki ,Postać Megamana zbyt szybko chodzi ,głupie kolce .... I to chyba wszystko (Braku muzyki i dźwięku nie zaliczam do minusów) . Ogólnie - 1/5 .Po coś wstawiał te wersję 0.006 ,nie wiem .Jeśli umiesz poprawić chociaż jeden z tych minusów - to po co było ją wstawiać ? Hehe ,wiem ,że fajny jesteś gość Dżamper ,ale te zdanie jest dla poprawienia humoru tylko .Papa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Fabuła nie pokazuje nic ciekawego <_< . A szczególnie już demko. Nie wiem czemu ale nie da się wyjść po drabinie. Sterowanie też jest niewygodne. Ogółem mega słabo 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Za duży skokTylko na trzy kratki, ale rzeczywiście mogę zmniejszyć. zacinanie się na platformachOstrzegałem, ale dziś lub jutro będzie naprawione Brak fizykiTzn? Postać Megamana zbyt szybko chodziMogę dać trochę wolniejsze. głupie kolce0_o Nie wiem czemu ale nie da się wyjść po drabinie.Opisz dokładniej bo wg mnie działa Sterowanie też jest niewygodne.Później będzie możliwość rekonfiguracji. No i poza tym nie mówcie, że to jest gorsze od czegoś w czym chodzi się nienaturalnie wysoko skaczącym kwadratem po 3-ekranowej planszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jak wchodzę po drabinie, jestem już na końcu niej i chcę wejść na platformę, która jest po lewej stronie to spadam z drabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Zdarza się to tylko w Ouchmanie i szczerze mówiąc nie wiem czym jest to spowodowane. No ale jak znajdę czemu to nie działa to oczywiście naprawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Żeby wyrównać ocenę, dałem niesłusznie piątkę. Gra zasługuje na trójkę (w przeciwieństwie do skaczącego klocka KubyGM z ładną, choć jaskrawą grafiką). Już pomijam to, że ta gra prezentuje się znacznie lepiej niż ten pseudohorror o krwi. WYLICZANKA - sterowanie przydałoby się zamienić (choć w aktualnej postaci nie jest bardzo złe). Zrób takie jak w Hard Hacie - A skok, S strzał, spacja zmiana broni. - megaman wygląda okropnie (ach ten resize) i nie ma animacji. - interfejs jest zły. W drawie stosuj draw_sprite(panel,0,view_xview+xstart,view_yview+ystart); i tym podobne metody. - dźwięki, a raczej ich brak. - ten "wspaniały" efekt śmierci. - nazwa jednego robotmena (Snowman) jest fatalna Poza tym, jest ok, choć fragmenty ze znikającymi klockami są dużo mniej hardkorowe niż w dwóch pierwszych Megamanach. Starhegdehog: Jak nie grałeś w Megamana, to proszę cię - nawet nie mów o braku fizyki. W megamanie jej nie było. Może czasem warto odpalić na emulatorze coś innego niż kolejne, coraz bardziej crapowate odsłony niebieskiego jeża? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 sterowanie przydałoby się zamienić (choć w aktualnej postaci nie jest bardzo złe).Będzie rekonfiguracja megaman wygląda okropnie (ach ten resize) i nie ma animacjiTo tylko placeholder (tak jak większość grafik zresztą) interfejs jest zły. W drawie stosuj draw_sprite(panel,0,view_xview+xstart,view_yview+ystart); i tym podobne metody.Ok, spróbuję dźwięki, a raczej ich brak.Trzeba je skomponować xp ten "wspaniały" efekt śmierci.Zrobi się rozchodzące debrisy xP nazwa jednego robotmena (Snowman) jest fatalnaI did it for lulz. No ale jak będzie więcej głosów przeciw to zmienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Grafika w miarę dobre, nie mam zastrzeżeń. No, może z wyjątkiem Megamana. Ogólnie fabuła mnie nie zaciekawiła. Widac inspiracje Mariem. No, ale zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Naprawiłem bug z HUDem, dodałem power-upy, system broni już w pełni działa (choć same bronie są jeszcze identyczne z Busterem). Nową wersję można już ściągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Bez kitu, nooby wyskoczyły i pojechały po gierce odrazu 1/5 tymczasem reprezentuje ona imo, wyższy poziom niż inne twory typu "otom mojem dennko, sprawdzcie i co sondzicie?" Na 1 zasługują totalne crapy, które odrzucają już po kilku sekundach gry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starhedgehog Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Naprawdę nie widzę zmian w porównaniu do poprzedniej wersji . Ta gra wygląda mi na edit przykładu platformowego z yoyo games ,obym się mylił . Dam radę - skup się nad kodem ,a grafiki weź z The Spriters Resource - mają tu naprawdę dużo dobrych grafik z Megamanem i Mariem .No i nie zapomnij dać CREDITSÓW ! pablo1517 - Dzięki tobie ocena poszybowała z 1/5 na 2/5 :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 (edytowane) Cały kod jest mój (z pomocą pewnych osób z forum, upomnijcie się o creditsa). Graficzki tak jak wszytsko będzie własne. EDIT: Pierwsza działająca broń specjalna: Flame Shield. Gdy jest uruchomiona można nią rzucić strzałkami+strzałem. Oczywiście ta wersja już do pobrania =3 EDIT2: Dodano charge Bustera. Wystarczy przytrzymać dłużej strzał. EDIT3: Kolejna broń: Ouch Megaphone. Fala powiększa się wraz z upływem czasu. Im większa tym więcej obrażenia zadaje. Edytowane 9 Listopada 2008 przez Dżamper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Jako wielki fan Mega Mana z niecierpliwością czekam na wyniki pracy. Znalazłem bugi W jednym poziomie chodzimy stickmanem ? Postać blokuje się na znikających cegiełkach. Tzn. gdy nic nie ma i nagle się pojawi blokujemy się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Znalazłem bugiSłucham. W jednym poziomie chodzimy stickmanem ?To tylko tymczasowa grafika. A nawet jak, to to nie bug... Postać blokuje się na znikających cegiełkach. Tzn. gdy nic nie ma i nagle się pojawi blokujemy sięPowiem tak: Można się zaciąć na znikających blokach (naprawione w wersji roboczej) No ale dziękuję że ktoś się tym interesuje =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 grałem w taką jedną grę na yoyogames,sterowanie identyczne oraz hud...może dekompil? jak znajdę link to podam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ja nie wiem, wszystko robiłem samemu... Podaj tego linka to zobaczę o co biega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się