gol350 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Zadałem to pytanie początkującym, ale oni nie odpowiedzieli. Mam taki kod w Left Released: if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x=320 and mouse_y<256; move_contact_all(90,300) if mouse_check_button_released(mb_left)=1 and mouse_x<320 and mouse_y=256; move_contact_all(180,300) Chcę zrobić tak ,żeby objekt po przeciągnięciu i odciśnięciu myszy poruszał się w kierunku przeciągnięcia i odciśnięcia myszy , a z tym kodem jest coś nie tak bo objekt leci na ukos. A ja bym chciał żeby leciał albo do góry albo w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Śmiem twierdzić, że na obu forach spotkasz tych samych ludzi. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jezu... skoro kod jest w evencie Mouse Released, to po h...j jeszcze sprawdzasz to przez mouse_check_button_released()...? GML go_x = x; go_y = y; GML if(mouse_check_button_released(mb_left)) { go_x = mouse_x; go_y = mouse_y; } if(go_x != round(x) || go_y != round(y)) { mp_potential_step(<argumenty se ustaw sam, bo nie pamietam dokladnie;p> go_x, go_y, 2); } PS: Masz zwykłe chodzenie do punktu wciśnięcia myszy, bo tak to opisałeś, że wiesz ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jezu... skoro kod jest w evencie Mouse Released, to po h...j jeszcze sprawdzasz to przez mouse_check_button_released()...? GMLgo_x = x; go_y = y; GML<DIV class="gml_code">if(mouse_check_button_released(mb_left)) { go_x = mouse_x; go_y = mouse_y; } if(go_x != round(x) || go_y != round(y)) { mp_potential_step( go_x, go_y, 2); } PS: Masz zwykłe chodzenie do punktu wciśnięcia myszy, bo tak to opisałeś, że wiesz ^_^ Wyskakuje mi taki błąd: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Released for object mon_2: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 2: go_x = x; at position 2: Assignment operator expected. Mi chodzi o to ,żeby obiekt poruszał się do ściany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 bo to: go_x = x; go_y = y; ma by w create... A to drugie w stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 A trzecie. Nic z tego .Ten sam błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 To trzecie to tylko jest sygnaturka, której masz nie brać pod uwagę... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Napewno to głupie pytanie ,ale wiele kodów mi nie działa Oto pytanie Czy w Game Maker Lite da się pisać w GML-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Da się, jednak nie można użyc wielu funkcji, jak np właśnie mp_potential_step. Jednym słowem, w wersji niezarejestrowanej, nie zrobisz wielu rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Da się, jednak nie można użyc wielu funkcji, jak np właśnie mp_potential_step. Jednym słowem, w wersji niezarejestrowanej, nie zrobisz wielu rzeczy... No właśnie . Dzięki za odpowiedź ,bo już myślałem, że się będziecie ze mnie śmiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się