OriPL Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 witam mam taki problem rysuje sobie kwadrat o rozmiarze: 640x480 i chce z niego wyciąć kulko.. jaki będzie na to kod?? ale chce żeby to kulo także było rysowanie a nie żeby było spritem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 surface... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 hmmm...a może dokładniej?? nie ma jakiegoś innego sposobu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Przeczytaj ten artykuł o surfaces i zobacz przykład Tymona o usuwaniu terenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 tworzysz surface ustwaiasz target :P i rysujesz co tam sobie chcesz np. GML draw_set_color( c_black ); draw_rectangle( x1 , y1 , x2 , y2 , 0 ) draw_set_color( c_white ); draw_circle( x , y , r , 0 ) draw_triangle( ax , bx , cx , 0 ) na końcu reset ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 GML sprite_set_alpha_from_sprite(spr1,spr2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się