Skocz do zawartości

tworzenie i usuwanie obiektu przy kliknięciu


Indrycho

Rekomendowane odpowiedzi

GML
klik = 0

if ( mouse_check_button_pressed( mb_left ))and klik=0 then instance_create(x,y,ob); klik = 1;

if ( mouse_check_button_pressed( mb_left ))and klik=1 then with(ob) instance_destroy(); klik=0;

 

Wiecie, wyszukanie pozycji 50 na 200 nie jest łatwe ;p On chcę chyba aby kiedy byle gdzie kliknie, obiekt się tworzył tam gdzie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harv ma racje ja nie chce szukać jakiegoś punkciku w room'ie, chodzi mi o cały obiekt, źle się wysłowiłem, za co przepraszam. Zamiast "tak aby po kliknięciu, w określonym miejscu" powinno być "tak aby po kliknięciu na niego", czyli chodzi mi o sam obiekt, czyli:

 

mam obiekt1 i chce żeby w momencie w którym myszka będzie się na nim znajdować, a ja kliknę LPM to w określonym przeze mnie miejscu powstanie obiekt2, a jeśli kliknę jeszcze raz na obiekt1 , lub na obiekt2, to obiekt2 usunie się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiekt1:

GML
//create

clicked = false

 

//mouse button left pressed

if ( not clicked )

{

instance_create( poz_x , poz_y , obiekt2 )

clicked = true

}

else

instance_destroy()

 

object2:

GML
//button left pressed

instance_destroy()

 

Te grafiki z avka i sygny to sam rysowałeś? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...