Indrycho Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Jaki skrypt muszę dać do mouse event w obiekt1 tak aby po kliknięciu, w określonym miejscu tworzył się obiekt2, a przy drugim kliknięciu usuwał obiekt2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 GML x1 = 50 y1 = 200 if ( mouse_check_button_pressed( mb_left )) if ( mouse_x = x1 and mouse_y = y1 ) with( obiekt2 ) instance_destroy() i nie mouse button tylko step ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 twój skrypt nie działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Te x1 i y1 to jest to określone miejsce, kapisz? :) Musi działać, przecież jest dobry chociaż : GML x1 = 50 y1 = 200 if ( mouse_check_button_pressed( mb_left )) && if ( mouse_x = x1 and mouse_y = y1 ) { with ( obiekt2 ) instance_destroy() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 te {} nie mają znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak, wiem :) Chodzi mi o "&&" :) Ale dziwie się dlaczego to nie działa ?! U mnie wszystko gra :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 GML klik = 0 if ( mouse_check_button_pressed( mb_left ))and klik=0 then instance_create(x,y,ob); klik = 1; if ( mouse_check_button_pressed( mb_left ))and klik=1 then with(ob) instance_destroy(); klik=0; Wiecie, wyszukanie pozycji 50 na 200 nie jest łatwe ;p On chcę chyba aby kiedy byle gdzie kliknie, obiekt się tworzył tam gdzie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 harv głupi kod. btw. ten kod jest błędny. bo sprawdzasz drugie naciśnięcie butona w tym samym stepie, kiedy zwracana wartość będzie taka sama dla całego jednego step. E: czy przypadkiem nie chodzi Ci o taki "edytor roomów"? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Harv ma racje ja nie chce szukać jakiegoś punkciku w room'ie, chodzi mi o cały obiekt, źle się wysłowiłem, za co przepraszam. Zamiast "tak aby po kliknięciu, w określonym miejscu" powinno być "tak aby po kliknięciu na niego", czyli chodzi mi o sam obiekt, czyli: mam obiekt1 i chce żeby w momencie w którym myszka będzie się na nim znajdować, a ja kliknę LPM to w określonym przeze mnie miejscu powstanie obiekt2, a jeśli kliknę jeszcze raz na obiekt1 , lub na obiekt2, to obiekt2 usunie się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 obiekt1: GML //create clicked = false //mouse button left pressed if ( not clicked ) { instance_create( poz_x , poz_y , obiekt2 ) clicked = true } else instance_destroy() object2: GML //button left pressed instance_destroy() Te grafiki z avka i sygny to sam rysowałeś? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 no i teraz wszystko gra ^_^ dzięki Marek.S heh, chciałbym tak rysować :jezor: , graficzki są autorstwa Empty Shadow ED: ha i mówiłem, że będzie mouse event... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się