Skocz do zawartości

Direct3D Macierze


gumex

Rekomendowane odpowiedzi

W ustawieniach macierzy coś takiego:

D3DXMATRIX matView;

D3DXMATRIX matProj;

D3DXMatrixLookAtLH( &matView, &D3DXVECTOR3( 0.0f, 3.0f,-5.0f ),

&D3DXVECTOR3( 0.0f, 0.0f, 0.0f ),

&D3DXVECTOR3( 0.0f, 1.0f, 0.0f ) );

 

 

pd3ddevice->SetTransform(D3DTS_VIEW, &matView);

 

 

D3DXMatrixPerspectiveFovLH( &matProj, D3DX_PI/4, 1.0f, 1.0f, 100.0f );

pd3ddevice->SetTransform( D3DTS_PROJECTION, &matProj );

Błąd wyskakuje w pogrubionej linijce tzn. ta się podświetla, a to jego treść:

192 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary  
193 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary
194 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary

Według treści błędu i tego ze jest on 3 razy wnioskuje że coś nie tak z braniem adresu D3DXVECTOR3, tylko za Chiny ludowe nie wiem jak temu zapobiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten direct zaczyna mnie wkurzać już, oprócz tego ze niektóre funkcje z 8 na 9 zostało zmienione(w końcu to oczywiste), to nie mogę tego zrozumieć czemu przy 8 ten kod który jest w renderze:

        g_pd3dDevice->SetVertexShader( D3DFVF_CUSTOMVERTEX );

nie działa w 9 i wyskakuje ze nie ma tego SetStreamSource w IDirect3DVertexShader9 tylko ze to jest w ogóle gdzie indziej -.-.

Dokłada treść błędu:

133 C:\Dev-Cpp\aaaaaaaaaaaa.cpp invalid conversion from `int' to `IDirect3DVertexShader9*'

I ty weź to zrozum no :\.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...