gumex Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 W ustawieniach macierzy coś takiego: D3DXMATRIX matView; D3DXMATRIX matProj; D3DXMatrixLookAtLH( &matView, &D3DXVECTOR3( 0.0f, 3.0f,-5.0f ), &D3DXVECTOR3( 0.0f, 0.0f, 0.0f ), &D3DXVECTOR3( 0.0f, 1.0f, 0.0f ) ); pd3ddevice->SetTransform(D3DTS_VIEW, &matView); D3DXMatrixPerspectiveFovLH( &matProj, D3DX_PI/4, 1.0f, 1.0f, 100.0f ); pd3ddevice->SetTransform( D3DTS_PROJECTION, &matProj ); Błąd wyskakuje w pogrubionej linijce tzn. ta się podświetla, a to jego treść: 192 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary 193 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary 194 C:\Dev-Cpp\fds.cpp [Warning] taking address of temporary Według treści błędu i tego ze jest on 3 razy wnioskuje że coś nie tak z braniem adresu D3DXVECTOR3, tylko za Chiny ludowe nie wiem jak temu zapobiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 W Visualu jest to dopuszczalne... może spróbuj tak: D3DXVECTOR3 vEye( 0.0f, 3.0f,-5.0f ); D3DXVECTOR3 vLTo( 0.0f, 0.0f, 0.0f ); D3DXVECTOR3 vUpt( 0.0f, 1.0f, 0.0f ); D3DXMatrixLookAtLH( &matView, &vEye, &vLTo, &vUpt); E: Poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Hmmm... Nie polecam dev-a i kompilatora gnu gcc do projektów z directx. Zdecydowanie wygodniej pracuje się w visual-u (ale to moja subiektywna opinia) :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 No niby działa, ale nie ma jakiegoś wygodniejszego sposobu? Może jednak ściągnę se visuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Najlepiej: wygodniej pracuje się w visual-u :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Ten direct zaczyna mnie wkurzać już, oprócz tego ze niektóre funkcje z 8 na 9 zostało zmienione(w końcu to oczywiste), to nie mogę tego zrozumieć czemu przy 8 ten kod który jest w renderze: g_pd3dDevice->SetVertexShader( D3DFVF_CUSTOMVERTEX ); nie działa w 9 i wyskakuje ze nie ma tego SetStreamSource w IDirect3DVertexShader9 tylko ze to jest w ogóle gdzie indziej -.-. Dokłada treść błędu: 133 C:\Dev-Cpp\aaaaaaaaaaaa.cpp invalid conversion from `int' to `IDirect3DVertexShader9*' I ty weź to zrozum no :\. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Może użyj: g_pd3dDevice->SetFVF( D3DFVF_CUSTOMVERTEX ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Heh, dzięki, ale właśnie sam sobie poradziłem i miałem pisać poprawna wersje dzięki jakże kochanej dokumentacji. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się