Lordis Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Witam! Mam problem ze zrobieniem odbijającego się objektu od "wszystkiego". Chodzi mi o to że mam objekt 'Granat' którego wyrzucam bohaterem a gdy uderzy w ściane ,skrzynke ,przeciwnika to sie odbije tak normalnie a gdy spadnie na ziemie bedzie sie chwile odbijał i toczył ale tak realnie czyli spadnie na ziemie zrobi jedon małe odbicie albo chwile sie potoczy zalerznie od kąta spadnięcia na ziemie. Wie ktoś jak to zrobic albo może macie jakiś przykład. Prosze komuszcie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 stary masz za duze wymagania ;p pomoge ci tyle : GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) speed=5 zrob zebys mogl rzucac granatem myszka a pozniej umiesc to w object_granat(albo w innej nazwie towjego granatu) w evencie create ... Uwaga musisz miec ustalony ze celownik to twoj kursor ... Mam nadzieje ze to ic wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 xD kurde to to ja mam. Mam juz granata, kod żucania nim i wybuchu ale jak walne nim o ściane to mam kod speed = 0 to sie zaczymuje i po chwili odpada. Jak daje speed -=5 to wali w ściane i odpada odrazu a ja chce żeby walną i sie odbił. Wykorzystałem też klocka (taki co właśnie odbija przedmioty czy coś) albo on odbija granata w losowym kierunku :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 GML if collision_point(x,y,obj,prec,notme) move_bounce_solid(advanced) dalej naglow sie sam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 od podłogi lub sufitu vspeed *=-1 od ścian hspeed *=-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Stwórz nowy obiekt i zaznacz mu solid. W granacie w kolizji z tym obiektem daj: GML move_bounce_solid(1);. I daj ten obiekt jako parent w wszystkich obiektach od których ma się odbić granat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się