Skocz do zawartości

odbijający się objekt


Lordis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem ze zrobieniem odbijającego się objektu od "wszystkiego".

Chodzi mi o to że mam objekt 'Granat' którego wyrzucam bohaterem a gdy uderzy w ściane ,skrzynke ,przeciwnika to sie odbije tak normalnie a gdy spadnie na ziemie bedzie sie chwile odbijał i toczył ale tak realnie czyli spadnie na ziemie zrobi jedon małe odbicie albo chwile sie potoczy zalerznie od kąta spadnięcia na ziemie.

 

Wie ktoś jak to zrobic albo może macie jakiś przykład.

Prosze komuszcie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary masz za duze wymagania ;p pomoge ci tyle :

 

GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

speed=5

zrob zebys mogl rzucac granatem myszka a pozniej umiesc to w object_granat(albo w innej nazwie towjego granatu) w evencie create ...

 

Uwaga musisz miec ustalony ze celownik to twoj kursor ...

 

Mam nadzieje ze to ic wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xD kurde to to ja mam.

 

Mam juz granata, kod żucania nim i wybuchu ale jak walne nim o ściane to mam kod

speed = 0 to sie zaczymuje i po chwili odpada. Jak daje speed -=5 to wali w ściane i odpada odrazu a ja chce żeby walną i sie odbił. Wykorzystałem też klocka (taki co właśnie odbija przedmioty czy coś) albo on odbija granata w losowym kierunku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...