trolu122 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 platforma ma kod GML if ((player.y + player.sprite_height - 1) < y) and !place_meeting(x, (y - 1), drop_block) and !keyboard_check(vk_down) { solid = true; if (place_meeting(x, (y - 1), player)) image_alpha = 0; else image_alpha = 0; } else { solid = false; image_alpha = 0; } w parencie ma block player w kontackcie z blockiem GML if (other.solid) { if (vspeed > 0) { move_contact_solid(270, 1); vspeed = 0; jump=false } else if (vspeed < 0) { vspeed = 0; move_contact_solid(90, 1); } else { speed = 0; } } i teraz problem: player nie ma sprita, zamiast tego inny obiekt rysuje na nim sprity. jak mu ustawie jakis sprite to platforma dizała, ale jak ustawie inny to juz nie :/ i nie wiem od czego to zalezy mozna to jakos inaczej rozwiazac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 ustaw mu jakąś maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 a moze byc player.mask.sprite_height ? czy jak to ując zeby traktowało wysokosc maski/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 To nie tak sie ustawia, w obiekcie masz opcje "Mask" i tam ustawiasz maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 w kodzie... if ((player.y + player.sprite_height - 1) < y) and !place_meeting(x, (y - 1), drop_block) and !keyboard_check(vk_down) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się