Skocz do zawartości

Muzyka w odzielnym pliku


I am vader

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

kurcze, dokumentacji/szukajki to nie masz...

GML
sound_add(fname,kind,preload)

fname - pełana nazwa dźwięku np: muzyka.mp3

kind - 0=normal, 1=background, 2=3d, 3=mmplayer) to samo, co w normalnych ustawieniach dodawanego dźwięku.

preload - 0-dźwięk będzie wczytywany dopiero, gdy będzie konieczne jego użycie. 1-dźwięk będzie wczytywany razem, ze startem gry.

 

GML
//create:

fajny_music=sound_add(muzyka.wav,0,1)

//gdzieś:

sound_play(fajny_music)

Masz, bo pewnie zaraz będziesz pytał, jak się z tego korzysta...;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, luz, tylko ja wpisywałem snd[0] = sound_add(muzyka.mp3,mp3,1[LOL], bo niewiedziałem o co w czym biega :D

----------

edit

 

eeee...

ERROR in
action number 1
of Create Event
for object muza:

Error in code at line 1:
   muzyczka1 = sound_add(muzyka.mp3,0,0)  //dodanie muzyki

at position 23: Unknown variable muzyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...