I am vader Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Siemka @ll, mam pytanko. Jaki jest kod by odczytywac plik muzyczny z folderu, w którym jest gra? powiedzmy, że jest format wav. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Jest przykład na stronie:Loader Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Jestem niezyt dobry w te kloscki i tego nie rozumiem. Nie mógłbyś napisac co zrobic jeżeli chce po prostu bez żadnych bajerów odczytac plik dzwiek.wav w pliku dzwieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Użyj sound add czekaj...zaraz napisze przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Użyj sound add czekaj...zaraz napisze przykład i gdzie przyklad? wg mnie: GML (create) snd[0]=sound_add(..); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Powinno pomóc. thx A co dokładnie wpisac w (...) jeżeli plik muza.wav jest w folderze music, tam gdzie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 kurcze, dokumentacji/szukajki to nie masz... GML sound_add(fname,kind,preload) fname - pełana nazwa dźwięku np: muzyka.mp3 kind - 0=normal, 1=background, 2=3d, 3=mmplayer) to samo, co w normalnych ustawieniach dodawanego dźwięku. preload - 0-dźwięk będzie wczytywany dopiero, gdy będzie konieczne jego użycie. 1-dźwięk będzie wczytywany razem, ze startem gry. GML //create: fajny_music=sound_add(muzyka.wav,0,1) //gdzieś: sound_play(fajny_music) Masz, bo pewnie zaraz będziesz pytał, jak się z tego korzysta...;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 nie, luz, tylko ja wpisywałem snd[0] = sound_add(muzyka.mp3,mp3,1[LOL], bo niewiedziałem o co w czym biega :D ---------- edit eeee... ERROR in action number 1 of Create Event for object muza: Error in code at line 1: muzyczka1 = sound_add(muzyka.mp3,0,0) //dodanie muzyki at position 23: Unknown variable muzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Daj nazwę pliku w cudzysłów. np sound_add("muzyczka.mp3",...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 dzięki, lenin, dzięki Rewlisz. Szkoda, ze na tym forum nie da się dac "pomógł" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się