debil-ls Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Czy moglibyście mi opisać jak wykonać coś takiego : pozbierał wszystkie np. monety i chce żeby automatycznie przenioslo mnie do nastepnego room'a? Wiem ze w FAQ jest opisane cos podobnego ale dalej nie wiem jak to zrobić. Czy ktoś mógłby to opisać dokładnie ?Będe wdzięczny. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 To wpisz w create swojego bohatera monety=0 Przy kolizji z monetą monety=+1 W STEP if monety=10 I tutaj kod, że przenosi cię do room'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 GML Step: if instance_number(monety) <= 0 then room_goto(room) @UP: o.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 GML //create kasa = o; //kolizja z monetą kasa+= 1; //a w stepie if kasa= 25 { room_goto_next() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
debil-ls Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Dzięki wielkie za odpowiedzi ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 w tym wypadku nick jest adekwatny do mentalnosci autora tematu. wystarczyloby zebys przejzal przyklady na stronie glownej: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=141 <---- TU KLIKAMY proponowal bym przestudiowac je wszystkie: https://gmclan.org/index.php?pliki=4 <---- TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
debil-ls Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 No dobra to zrobilem wszystko tak jak tam pisze w tym co mi podabales copoconaco i nic sie nie dzieje , kiedy nazbieram konkretna ilosc punktow nie przechodze dalej... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Robimy obj_kontrol ktoremu w: STEP to dajemy: GML if (instance_number(obj_moneta)=0) { room_goto_next() } obj_kontrol musisz dac w romie z monetami z ktorego ma przechodzic do nastepnego mi działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
debil-ls Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Mi też działa . Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Zamiast GML if( instance_number( obj_moneta ) == 0 ) { room_goto_next(); } To nie lepiej GML if( !instance_exists( obj_moneta ) ) { room_goto_next(); } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 O lol a co to za różnica czy niema czy jest ich 0 ??? >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 jak dla mnie żadna :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 to było do Konrad-GM :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 wyraziłem swoje zdanie na temat twojego postu tylko tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi