Wezyr Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Otóż mam problem z wydajnością surfaces. Przy takim kodzie w create: GML surface = surface_create(room_width,room_height); surface_set_target(surface); draw_set_color(c_white); draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0); surface_reset_target(); Gdyż chciałbym aby tego kwadratu nie było widać (przeźroczystość, wygląd backgrounda, ...) bo niektórych obiektów nie widać. Pamiętam że ktoś kiedyś mówił jak można to usprawnić (chyba Tymon), i tu moja prośba czy wie ktoś jak to usprawnić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 skoro go nie ma widać to go nie rysuj. nie rozumiem co chcesz uzyskać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 zamiast draw_rectangle draw_clear_alpha(c_white,0)? GML surface = surface_create(room_width,room_height); surface_set_target(surface); draw_clear_alpha(c_white,0) surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Dziękuje Zychu, działa zgodnie z zamierzeniem. Zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi