Skocz do zawartości

Zablokowane Surfaces


Wezyr

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam problem z wydajnością surfaces.

Przy takim kodzie w create:

GML
surface = surface_create(room_width,room_height);

surface_set_target(surface);

draw_set_color(c_white);

draw_rectangle(0,0,room_width,room_height,0);

surface_reset_target();

Gdyż chciałbym aby tego kwadratu nie było widać (przeźroczystość, wygląd backgrounda, ...) bo niektórych obiektów nie widać.

Pamiętam że ktoś kiedyś mówił jak można to usprawnić (chyba Tymon), i tu moja prośba czy wie ktoś jak to usprawnić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...