trolu122 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 robie platformową strzelaninke i chce zrobic dobre AI przeciwnika, jak zrobic takie pole widzenia: |\ |/ O że o to głowa a ten trójkąt to pole widzenia? i wzdłuż ciągnie sie ono do konca viewa i tak zwęża ku głowie? zeby pole było ruchome bo ludzik będzie sie rozglądał w góre i dół, a jak nas zobaczy to cos tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Przeglądałeś przykłady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 no ale co jeśli coś znajdzie się w tym trójkącie? taki trójkąt to raczej prosto wygenoerować z surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 kiedys gdzies widziałem taki przykład tylko ze to było AI do top down ale nie moge go teraz znalesć :P zdasje mi sie ze te pole było zrobione jakos na draw_line ale nei jestem pewien :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Przeglądałeś przykłady? aaa to własnie ten :P dzieki :D byłem pewien ze widziałem go na 64digits Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się