Egzekutor Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam!!! Chciałem się zapytać jak zrobić ( w tym przykładzie Przyklad) że jak świece latarką na obiekt sciana albo sciana2 to latarka nie przenika przez ścianę. Bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Egzekutor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Nie radziłbym. Chyba jedyną możliwością jest obliczanie tego pixel po pixelu, a to zbyt wydajne nie będzie. Choć w sumie... Malujesz to światło na surface'ie, i kasujesz odpowiednią część ekranu...? Jeśli ściany będą tylko prostokątne, to stosunkowo niewiele roboty. Gorzej, jeśli chcesz, aby to działało na różne ściany, okrągłe, pochylone, itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 nie wiem o co chodzi ale to ma działać na proste ściany bez łuków itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Może to troche noobowski sposób, ale możesz dać dwa foregroundy: jeden poświaty latarki i drugi który będzie "nad nim" w kształcie ścian, więc będzie zakrywał to światło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się