Skocz do zawartości

System losowania wyników walki


Farkraj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam o to taki może i głupi problem. np. Mamy zmienną global.yy = 0, chcę zrobić tabelkę w którą wpisujemy np. 5, i jeżeli wpiszemy 5 i wciśniemy ok zmienna global.yy = 5. Nie mam pomysłu jak zrobić wpisywanie do okienka i też jak zrobić aby program odczytywał jaką liczbe wpisałem i zmienił tą zmienną na tą liczbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CREATE Hero:

GML
global.atak=5

global.dmg=global.atak-global.def_enemy

CREATE Enemy:

 

GML
global.def_enemy=4

global.hp_enemy=20

STEP:

GML
if //atak

{

global.atak-global.def_enemy=global.dmg

global.dmg-global.hp_enemy

}

 

Nie sprawdzalem czy dziala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tworze taki jakby "obliczator" do gry słownej na forum ;] wiec to program bardziej niz gra i niemam tam hero, mam 4 zmienne: global.atak, global.atak2, global.obrona, global.obrona2. chciałbym zrobić tak że ustawiam je tymi liczbami które wpisze w ramkę a puźniej żeby program odejmował to co wpisałem, jeżeli wpisalem w global.atak 5 a w global.obrona2 3 to zeby odjelo je od siebie i wyszedł DMG

 

global.atak to atak bohatera a global.obrona2 to obrona przeciwnika, czyli zwykle to bohater a zmienna2 to przeciwnik :)

 

 

//EDIT Poradziłem sobie, w evencie przyciśniecia spacji wpisałem

GML
global.dmg=global.atak-global.obrona2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...