Matthew Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 O kurde! Masz już betatesterów? Pomysły: Heavy Big Rock - Przylatuje samolot, który wrzuca do wody duży głaz, który z kolei podnosi poziom wody. Łopata - Jeśli robak ugrzązł w ziemi, to odkopuje się. LifeSynchro - cel ma tyle HP, ile strzelający robak. Sunshine - bomba kasetowa, ale "kaset" jest więcej, rozbryzgują się dalej i zadają mniej obrażeń. Duck Hunt - w boku ekranu wylatuje 12 kaczek. Niektóre kaczki zostają zestrzelone. Takie kaczki spadają i wybuchają zadając 50 obrażeń. Niezabite kaczki zrzucają jajka. Jajko po uderzeniu w robaka zadają 25 obrażeń. Jajko, które spadło na ziemię, wypuszcza małe kaczątka, które wędrują sobie. Po zderzeniu z robakiem, wybuchają zadając 10 obrażeń. Jednorazowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Diger - rzucasz kreta, który kopie dziurę w ziemi. Jeśli uderzy w worma, wybucha i zabiera mu 25hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 @Matthew: Na ciebie z tymi pomysłami można liczyć. Heavy Big Rock załapie się jako zastępstwo Nuclear Bomba. Sunshine - może. Duck Hunt też może. LifeSynchro - na pewno będzie. Łopata byłaby zbędna. Co do betatesterów - nie mam. ;P @Bassmaster: Paczuszki to szczegół, więc na razie ich nie ma. @Harv: Ekhum. Postujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Na tobie z tymi pomysłami można liczyć. :P E: "na tobie polegać" czy "na ciebie liczyć"? :) Co do betatesterów - nie mam. Och, myślałem, że już nie spytasz... XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 @Matthew: Jak to mawiał idiota z obozu, na którym byłem: "szczepiasz się szczegó-ów." xD Poprawione. Żeby nie pisać posta nie na temat, zarzucam kolejnym screenem. Aktualny panel wybierania broni. Są już 3 rodzaje rakiet, 2 granaty, odpowiednik Fire Puncha, palnik, broń z Portala i osioł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 osioł za bardzo chyba przypomina tego z wormsów ;p ale się czepiam. Widzieć tam mojego portala, bezcenne! ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Ten osioł ma zamiast uszu nogi, czy tylko ja mam takie przywidzenia? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Na ikonie, tak, rzeczywiście. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Ten osioł ma zamiast uszu nogi, czy tylko ja mam takie przywidzenia? ;D Ho ha ho hi he ha hu. Poprawię tę ikonkę. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 niestety, tez tak mi się wydaje :P żarówka - robak stawia żarówkę, która się wyłącza gdy pójdziesz za daleko i włącza gdy jesteś bliżej, jednak zbyt dużo włączania i wyłączania, żarówka wybucha z małymi kawałkami szkła które nie są mocne, ale robią dziury w ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 To może zamiast osła co innego, np. kaczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Osła zmieniać nie zamierzam (to moja ulubiona broń), ale ikonkę - i owszem (nad wyglądem samego osła bardzo się starałem, a ta wersja powyżej z nogami zamiast uszu nie pojawi się w grze ;p). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 gniazdo os- rzucamy jak granat po uderzeniu o ziemie wybucha osami raniac robaki stojace zbyt blisko po czym osy leca w strone robala ktory nimi rzucil, mamy 10 sec aby przed nimi uciec, jesli nam sie uda mozna wpakowac goniace nas osy na stojace na drodze ucieczki inne wrogie robale, po 10 sec osy znikaja robo magnes - robal wyciaga z kieszeni wielgachny magnes, celuje we wrogiego robala i go wlacza - wrogi robal zostaje pociagniety w strone magnesu (tak ze 100-80 pix): a to pech po drodze byly miny, albo: a to pech pod skala na ktorej stal byla woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Bomberworm - robal zakłada na siebie materiały wybuchowe, jednak przez swoją głupotę, nie potrafi się od nich uwolnić ani ruszać. Jeśli dozna przynajmniej 1 pkt obrażeń - wybuchnie, zadając szkody (99 obrażeń) w promieniu 5 metrów (przeliczysz sobie). Jednorazowe. Na stale. Kaskader - robal zakłada na siebie rakietę, którą podpala. Masz 5 sekund do wycelowania. Zadaje 100 obrażeń. Jednorazowe. Kamikadze. Młotek - broń do walki wręcz. Wielki drewniany młotek, który zadaje 50 obrażeń. Poo - stawia kupkę. Robal, który na nią stanie, wywija orła i traci ruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 @Matthew: Bomberworm - może, Młotek - muszę cytować? Poo - żeś postawił klocka. :sleep1: @Copo: Nie. Portale będą dobrym sposobem na dostanie się w różne miejsca... ... a rękawica - na pozbycie się wroga z tych miejsc. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 a gra będzie po angielsku? to daj możliwość zmienienia na Polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Będzie po angielsku, a możliwość zmiany na polski - może będzie, może nie. Zależy od tego, czy będzie mi się chciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Nazwał bym Cię leniem, ale to zbyt oczywiste. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Nazwał bym Cię leniem, ale to zbyt oczywiste. =P Pracowity to ja nie jestem, ale na pewno trochę bardziej niż ty. ;p PS. Przydałoby się przywrócenie @Downów, bo tak to jest masa zbędnych postów, takich jak ten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 No niestety, ale czytanie postów z tymi "downami" jest strasznie uciążliwe i nie będzie przywracane choćby z tego względu. Tak więc piszemy posta tylko wtedy gdy chcemy coś konkretnego napisać. Po za tym wcale nie mówię, że nic nie robię. Coś robię, ale wszyscy nie muszą o tym wiedzieć. =P Co do gry powiem tylko, że nie podoba mi się interfejs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Dobrze. Mógłbyś napisać, co jest nie tak z tym interfejsem? Mógłbym go zmienić (to akurat mi się chce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Po prostu jest "nierobaczy", brzydki i za prosty. Głównie kieruję się walorami estetycznymi. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 zgadzam się z Tymonem, na dodatek lara croft nie pasuje do wormsów :/, może i by pasowała, ale w wormsowym stylu, czyli najlepiej ja narysować tak kreskówko podobnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Przepraszam za doublepost, ale: Jest trailer JWorms. http://pl.youtube.com/watch?v=UsVptndXpDE Oglądajcie i komentujcie (nie tylko na forum, ale i na tubie). Sądzę, że dla 3 minut takiego czegoś warto odświeżyć temat i uświadomić ludziom, że prace nie stanęły (jako moderator dobrze wiem, że Harv mnie zraportował). edit: Widzę, że jakiś inny mod skasował poprzedniego posta. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Nie, po prostu wogóle mnie to graficznie odrzuca. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Jakość powala. Ogólnie jest świetne, bronie w porządku. Dźwięki :D No i zróżnicowanie jak na tą chwile, jest dobre. 4/5 Grafika troszkę nie tego, ale da się przeżyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Nie, po prostu wogóle mnie to graficznie odrzuca. =D Podpowiedz mi, od czego zacząć (map nie ruszam [złe po prostu usunę], ale robaki i tego typu rzeczy tak). Jakość powala. Te trzy klipy zajmowały 400mb, ale kompresja to kompresja (WMM, zależało mi na małym rozmiarze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 matko! czym ty to kręciłeś? nic prawie nie widać tzn widać ale tylko jakieś mazy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 matko! czym ty to kręciłeś? nic prawie nie widać tzn widać ale tylko jakieś mazy! Powiem ci tyle, że film był prawie doskonałej jakości (tylko gradienty złe) przed przejściem przez WMM. Teraz w rozdziałce 320*240 wygląda jak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Kolejno, wygląd samego interfejsu jest brzydki, tak jak w menu tak jak i w samej grze. Może prostota też jest zaletą, ale za prosty na pewno nie jest ciekawy. Można krawędzie pozaokrąglać, możesz nawet użyć masek z kanałem alpha by grafika była bardziej "wektorowa". Jak już zmiany grafiki menu to i zmiana całej reszty, tak aby klimatycznie ładnie to do siebie pasowało. Nie mówię, że całość jest zła. Jednak jak się patrzy np. na taką wodę to od razu widać, że grafika nie była jednakowo ważna w grze jak i jej kod. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się