Markuz Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Siema, jak zrobić Płynne odrzucanie przy strzale hero? ;) Chodzi o to aby się odsunoł o kilka px w przeciwną stronę do której strzelal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 ustaw duży friction w create i przy strzale: GML speed = - 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 AhA :) A jeszcze 1 pytanko: Jak zrobić aby obj_pocisk lecial w strone kursora myszy, nie zeby za nia latal ale ze przy nacisnieciu prawego klawisza myszy pobieral on pozycje myszki i lecial wlasnie w tamta strone ;) heh sry za bledy szybko pisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 w create pocisku daj: GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Spoko udało się :) I jeszcze 2 heh: Jak zrobic coś takiego że po kliknięciu moj hero wystrzeli kilka pocisków w różne wybrane strony :) Że może strzelać co jakiś czas np. 0.5s :) Próbowałem ale mi nie wchodzi heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 GML create: czas = true; jakiś event kliknięcia: if czas == true for (i=0; i<=10; i+=1) { instance_create(x,y,pocisk); } czas = false alarm[0]=15 alarm0: czas = true; e: źle miałem petle for, przyzwyczaiłem sie do c++ ;p, sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Harv: twój kod wystrzeli 10 pocisków co ileś tam milisekund. Jemu nie oto chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 GML for (int i=0; i<=10; ++i) cos z ta linijka jest zle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 for (i=0; i<=10; i+=1) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Przykładzik: Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 wielkie dzięki :) Chcesz do credits heh? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się