Markuz Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Siema, jak zrobić rączki, które: są odwrócone w kierunku kursora w ten sposób : [=0=] - leb i cialo ..\./ ... - rece ...[........bron ../\...-kursor Ale nie są rozciągnięte aż do kursora tylko mają określoną długość :) Jak ktoś rozumie to prosze o pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Myslisz ze my rozumiemy cos z tych "obrazkow", wyjasnij problem, albo narysoj o ci Ci chodzi, prezciez jestes super grafikiem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Czy kiedyś powiedziałem że jestem "super grafikiem....." ??? [=0=] - leb i cialo ..\./ ... - rece ...[........bron powinniście zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 powinniście zrozumieć Nie rozumiemy -.- Ale ja spróbuję :D Odpowiedź: Zrób oddzielne ręce, było 666 takich samych tematów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Wiem że oddzielne, mi bardziej chodzi o to , jak zrobić poruszanie nimi w ten sposób :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 to nie mozna dac: "image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...