Skocz do zawartości

Chodzenie


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

GML (create)

idz_x=x

idz_y=y

 

GML (global left mouse)
idz_x=mouse_x

idz_y=mouse_y

 

GML (step)
if distance_to_point(idz_x,idz_y)>13

{

direction=point_direction(x,y,idz_x,idz_y)

speed=5

}

Trochę mózgu, w każdym przykładzie animacji jest takie coś ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie zdecydowanie lepiej...

GML
if( mouse_check_button( mb_left ) ) {

if( point_distance( x, y, mouse_x, mouse_y ) >= 5 ) {

direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

speed = 5;

}

else {

x = mouse_x;

y = mouse_y;

}

}

else {

speed = 0;

}

albo w odpowiednim evencie bez pierwszego warunku.

Po za tym nigdy nie ufałem funkcji distance_to_point.

 

A jak już do punktu:

GML
if( mouse_check_button( mb_left ) ) {

px = mouse_x;

py = mouse_y;

}

 

if( point_distance( x, y, px, py ) >= 5 ) {

direction = point_direction( x, y, px, py );

speed = 5;

}

else {

x = px;

y = py;

speed = 0;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...