Markuz Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Siema, jak zrobić aby obiekt (hero) szedł tam gdzie klikniemy myszką, i direction żeby było w stronę tego kliknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Wiesz ile razy było zadawane to pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 nie mam pojęcia heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Ja też... ale wiem, że dużo. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 GML (create) idz_x=x idz_y=y GML (global left mouse) idz_x=mouse_x idz_y=mouse_y GML (step) if distance_to_point(idz_x,idz_y)>13 { direction=point_direction(x,y,idz_x,idz_y) speed=5 } Trochę mózgu, w każdym przykładzie animacji jest takie coś ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 W sumie zdecydowanie lepiej... GML if( mouse_check_button( mb_left ) ) { if( point_distance( x, y, mouse_x, mouse_y ) >= 5 ) { direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); speed = 5; } else { x = mouse_x; y = mouse_y; } } else { speed = 0; } albo w odpowiednim evencie bez pierwszego warunku. Po za tym nigdy nie ufałem funkcji distance_to_point. A jak już do punktu: GML if( mouse_check_button( mb_left ) ) { px = mouse_x; py = mouse_y; } if( point_distance( x, y, px, py ) >= 5 ) { direction = point_direction( x, y, px, py ); speed = 5; } else { x = px; y = py; speed = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Gość idzie ale się nie obraca :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 GML image_angle=direction ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 To daj w STEP hero GML image_index=direction/10 if instance_exists(dot) { zobacz to dot czyli objekt do którego ma isć. To jest prosty sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 @UP: A skąd pewność, że on robi obracanie się na 36 klatkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Bo u mnie obraca sie sie do punktu docelowego tu podanego jako dot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 a moze uzywa image_angle? :/ nie masz wersji PR0 wiec nie mozesz uzywac image_angle wiec musisz używać swojego kodu lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Ja to dałem tylko jako przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się