M1513Q Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Jak załadować dll'a do GM? tak zeby skrypty z dll byly w GM? tak jak jest w przykladach z 39dll albo z xenon'em, Z gory Dziekuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 merge game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 daj skrypt "dll_init": GML dllname="moj.dll" // sciezka do dlla global._funkcja_dlla=external_define(dllname, "nazwa_funkcji", dll_cdecl, // wiekszosc robi dll_stdcall, ale ja miewalem dbledy przy tym wiec stosuje dll_cdecl ty_real, // ty_real dla liczb (double), ty_string dla ciagu znakow (char*) 3, // ilosc argumentow funkcji ty_real,ty_string,ty_real) // podane 3 typy zmiennych dla 3 argumentow funkcji a teraz skrypt dla zaladowanej funkcji (skrypt "funkcja_dlla"): GML return(external_call(global._funkcja_dlla, argument0, argument1, argument2)) // wywolanie funkcji, argumenty skryptu sa przekazane argumentom funkcji dlla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Dzieki ;) Ale juz sobie zrobilem wszedlem w przyklad i zaladowalem skrypty do pliku *.gml i wczytalem w moim ;) Ale dzieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się