Compi Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Witam, mam problem! Gdy obiekt podjedzie do ściany z prawej lub lewej strony to wtedy sie do niej przylepia i niestety trzeba wyłączać grę! To mam przy kolizji: move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A masz PRO? I co dokładniej sie dzieje wtedy czyli co się wyświetla ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 kod typowo pod platformówkę, a ponoć gra top-down... chyba, że źle napisałeś w podtytule Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A masz PRO? I co dokładniej sie dzieje wtedy czyli co się wyświetla ?? A co ma się wyświetlać? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 no błąd (jeśli tak to podaj terść błędu) A masz PRO?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 tak, jak napisał wolfoxor, nie dobrze używa się tego przy top down. Lepiej wykorzystaj: GML speed=0 //albo: x=xprevious y=yprevious A masz PRO?? Kurde, co Ty z tym pro ciągle <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 no bo niekture kody nie działaja jak sie nie ma PRO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 a może być też move_bounce_solid(1)... Chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 nie bo wtedy obiekt jedynie odbijał by się od ściany, a tu nie o to przecież chodzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nic z tych rzeczy nie działa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 zapodaj plikiem projektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A gdzie Ty to w ogóle dajesz?? może wstawiasz gdzie indziej lub masz gdzieś błąd w kodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 no bo niekture kody nie działaja jak sie nie ma PRO. Zgadza się, ale wtedy nie odpali się gra, a jedynie wyskoczy komunikat, że nie można korzystać z funkcji w tej wersji GMa. Z tego co pamiętam zawsze tak było :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Możliwe wyskakiwało chyba ze jest potrzeba wersja PRO. Ale nie wiem dokładnie bo od 2 lat kozystam z wersji PRO. A może dał byś cały kod tam gdzie go wklejasz?? Bo moze go wpisujesz tam gdzie nie bedzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się