Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Do tego jego kopie stoją gdzieś na mapie i poruszają się w miejsc jeśli zmienię kierunek ruchu bohatera. Jeśli przeciwnik dorwie się do tych "kopii" to mój bohater otrzymuje tęgie baty! Jak to skasować? Pojawiają się tylko w roomie startowym. Co namieszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 To ze bohater ma persistent (wnioskujac z tematu o przechodzacych zmiennych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No ale co mają do tego jego kopie? Bez sensu. Co na każdy room przypada jedna? <lol> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Jak jest persistent to ustawiasz bohatera w 1 roomie, bo do nastepnych 'sam' przechodzi. Na poczatku kolejnych roomow mozesz tylko w creation code (room settings) przypisac pozycje np GML hero.x = 50 hero.y = 180 I tyle, bo w kolejnych roomach bedzie mial ta pozycje do w poprzednim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No dobra. Ale ja nie chcę tych klonów w roomie co mam. Co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Eee... Wywalić je? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Tego nie ma w roomie? Tworzy się po odpaleniu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ale bohatera ustawiłeś na pewno TYLKO i WYŁĄCZNIE w pierwszym roomie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Tak bohater jest tylko w 1 roomie. Jakie mogą być przyczyny tego błędu?:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Może masz gdzieś jakiś kod instance_create który wykonuje się bez potrzeby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 W Hero daj: GML (Outside Room) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 To nic nie pomogło. Chyba jakiś instance jest tworzony bez potrzeby, ale jak na razie nie znalazłem tego w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Nawet w Assassin's Creed coś takiego się działo (Tylko że nie pięć ^_^ ) Assassin's Creed Multiplayer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A tak w ogóle to chyba jeden create instance nie robiłby aż 5 obiektów??? I dlaczego akurat 5? Na prawdę dziwny problem... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ile masz kodów typu "instance_create"? Może masz coś w stepie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 sprawdź w ustawieniach roomu, zakładka settings, creation code czy nie masz nic takowego. Upewnij się, że ustawiasz obiekt tylko w pierwszym roomie. Sprawdź wszystkie (!) skrypty w grze, czy nie ma nic, co by odpowiadało za tworzenie obiektu. Poza tym, pomyśl sobie, co niedawno zmieniałeś w projekcie, bo to musi być przyczyną błędu, skoro teraz zaczęło Ci się tak dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No dobra popatrzę i dam znać co było przyczyną tego błędu. Ale taka sprawa - właściwie pytanie: Czy jeśli ustawiam coś na -1 np. obiekt wywoływany w instance create to może to być błąd? Znalezienie tego błędu zajęło mi tydzień :( Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi