Matyxon Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Mam grę w której chodzi się po kratkach i hero porusza się zmieniając pozycje x i y. Zmieniają na np. x+=3 wszystko się pieprzy, tzn. Można poruszać się jedynie co czwartą kratkę po x'ie (32x32) i czasami nie te animacje co trzeba pojawiają się. Jeżeli daje wartość 2 to jest nice ale jak już 3 to cuda na patyku się dzieją. Może miał ktoś podobny problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 32 jest niepodzielne przez 3? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Myślę że tam masz coś takiego if wartosc==64 cos tam cos tam. A jak od zera dodajesz po 3 to nie wyjdzie 64. Wiec może się pieprzyć musisz przestawić na np. if wartosc>=64 cos tam cos tam Ale lepiej jak bys zrobił przesuwanie po x+=2, i wtedy szybszy room speed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Zwiększyłem speed'a room'a na 60 (x2) i teraz jak mam szybkość hero'a 2 to się pieprzy a jak 1 to spox, dziwne nie? Również jak daje z ułamkami typu X.5 czy X.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Hmm... Zastanawialem sie i probowalem, prawdopodobnie jest to blad zrobiony przez yoyogames... moglbys dac swoj kod? mozliwe (juz nie raz mi sie tak stalo) ze cos skrypt ktory kompletnie nie ma nic wspolnego z tym co sie buguje jest winowajca. Sprawdz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Ech, po prostu musisz pomyśleć. Np.: GML (Left pressed) x = max( x - 3, celx ) GML (Right pressed) x = min( x + 3, celx ) GML (Up pressed) y = max( x - 3, cely ) GML (Down pressed) y = min( x + 3, cely ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 @Up: Co to ma do rzeczy? Nie podam całego kodu ale mam cuś takiego: GML if o_Cursor.yy<y { y-=3 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 O.o Wogole nie wiem po co to tak prawde mowiac... nie potrzebne to tobie chyba, wystarczy klocek jesli to to co mysle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 nie potrzebne to tobie chyba, wystarczy klocek jesli to to co mysle... A może chłopak już nie chce używać klocków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Cały kod jest dużo większy, podaje tylko w jaki sposób to robię. Spróbuje przepisać na nowo grę bo i tak niewiele zrobiłem. EDIT: Dupa, dalej to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się