RaV Royal Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Siemka, Mam problem. Jest obiekt obj_hero i obiekt obj_pb, w którego evencie draw dałem GML draw_sprite(spr_pb,-1,660 + view_xview,0 + view_yview). Zrobiłem to tak, gdyż inaczej obiekt pb nie chciał podążać za viewem. I tutaj moje pytanie: Czy da się ustawić kolizję z obiektem, który został narysowany?? Proszę o pomoc, Ra\/! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 kolizje ustawiasz tak samo jak normalnie -_- btw ciężko Ci to było sprawdzić w GM-ie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zrób sobie tako: if distance_to_point(x,y,xx,yy)<=50 { //EFEKT KOLIZJI } Pasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 @2up. Mam ustawione w tym obj_pb solid a u hero w kolizji z obj_pb move to contact, ale to nic nie daje @up.Funkcja distance_to_point ma w nawiasie tylko (x,y), a nie (x,y,xx,yy), chyba, że tu chodzi o coś, o czym nie mam pojęcie :boxed: Próbowałem if distance_to_point, if distance_to_object, ale nie daje to efektu... ____________________ EDIT: Poradziłem sobie: zmieniłem z draw_sprite na instance create i dałem w begin step obiektu obj_pb GML x=659+view_xview; y=view_yview; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się