Muchaszewski Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Czy da się ustawić większą jakość gry żeby aż tak nie było widać pixeli bo w gm są naprawde duże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 w opcjach mozesz wlaczyc interpolacje pixeli (dla efektu antyaliasingu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 To da mi dużo dopiero w 3D a coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 to nie jest tylko do trybu 3D, nawet nie sprawdziles wiec nie mow co ile efektu daje. to chyba jedyny najmniej prockozerny sposob na antyaliasing w gm. mozesz tez sprobowac zrobic blura - render do surfaces i drawowanie normalnie surfaces a potem na nie obok siebie kilka z lekkim alpha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 W 3D nie sprawdzałem ale w 2D to różnicy nie widać(Może u mnie) Ale drugi sposób jest całkiem niezły bo widziałem taką gre :D dzienki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Jak pixele są za duże to zwiększ rozdzielczość <_< xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się