Skocz do zawartości

chodzenie i obracanie


zalu

Rekomendowane odpowiedzi

mam w step

GML
image_single = direction * image_number/360;

if (keyboard_check(vk_left))

direction+=5;

else

if (keyboard_check(vk_right))

direction-=5;

 

if (keyboard_check(vk_up) )

speed=3;

else

if (keyboard_check(vk_down) )

speed=-2;

else

speed=0;

i dwa sprity z chodzeniem i obracaniem

i co zrobić że gdy obiect idzie to pokazywała się animacja chodzenia gdy się obraca to obracania a gdy idzie i się obraca to jednego i drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: wychodzi na to samo, czy umieści to w stepie, czy w drawie, poza tym jak już, to lepiej najpierw sprawdzać speed a dopiero potem rysować sprita czyli:

GML
if !speed=0 sprite_index=s_chodzi

else sprite_index=s_stoi

draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha );

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...