zalu Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 mam w step GML image_single = direction * image_number/360; if (keyboard_check(vk_left)) direction+=5; else if (keyboard_check(vk_right)) direction-=5; if (keyboard_check(vk_up) ) speed=3; else if (keyboard_check(vk_down) ) speed=-2; else speed=0; i dwa sprity z chodzeniem i obracaniem i co zrobić że gdy obiect idzie to pokazywała się animacja chodzenia gdy się obraca to obracania a gdy idzie i się obraca to jednego i drugiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 sprite_index = ide_do_gory sądze że jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 może: GML if !speed=0 sprite_index=s_chodzi else sprite_index=s_stoi jak dodasz to, to myślę, że powinno działać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 zobaczcie co sie stało sie https://gmclan.org/up2661_11_kj_fffe.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 daj to w draw GML draw_sprite_ext( sprite_index, 0, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha ); if !speed=0 sprite_index=s_chodzi else sprite_index=s_stoi a to GML if !speed=0 sprite_index=s_chodzi else sprite_index=s_stoi wywal ze step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 @UP: wychodzi na to samo, czy umieści to w stepie, czy w drawie, poza tym jak już, to lepiej najpierw sprawdzać speed a dopiero potem rysować sprita czyli: GML if !speed=0 sprite_index=s_chodzi else sprite_index=s_stoi draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha ); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 UP@ to samo próbowałem ale nic nie wychodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 no trudno dubel może są jakieś przykłady (ja szukałem i nic specjalnego) no błagam was! zróbcie jakiegoś przykłada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się