Skocz do zawartości

Zablokowane Skacz


gorky

Rekomendowane odpowiedzi

Podbijać, podbija ale nie napisał, że ma wracać na ziemię :P ...

 

"zrobic", "takei", "cos", "prubowalemco", "wymyslec", "wyszlo", "prosze", "dzieki"- nie masz altu na klawiaturze :huh:

 

ED:

w obiekcie bohatera daj kolizję z trampoliną i tam wstaw to samo co masz w skoku tylko z wyższą wartością y jeśli to jest standardowa platformówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też zrobić że zależnie od tego czy gracz trzyma klawisz skoku to się hero odbija mocniej lub słabiej :P

 

W trampolinie kolizja z Hero:

GML
if(hero.vspeed>0&&hero.y<y) //Jeśli hero opada i jest nad trampoliną...

{

if(keyboard_check(KLAWISZ_SKOKU)) //Jeśli gracz ma wciśnięty klawisz skoku...

hero.vspeed=-17 //..skaczemy wyżej

else //Jeśli nie...

hero.vspeed=-10 //...to niżej. :P

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam jeszcze jedno pytanie , jak naciskam żeby szedł w prawo żeby szedł aż nie puszcze klawisza ;D bo mam kod że nacisnąć idzie kawałem i znowu muszę nacisnąć ;/

 

Przepraszam, że się wtrącę, ale myślałem, że jestem na forum, na którym pisze się w ojczystym języku... Ja rozumiem, że niektórzy mają lenia tłumaczonego Dysleksją, ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...