gorky Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam ! Mam problem chce zrobic takei cos co podbija do góry bohatera , prubowalem co wymyslec ale nic z tego mi nie wyszlo prosze o pomoc ! z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Co, co, co, co? Co podbija? Jaki spirit? Chodzi o skok? Patformowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 chyba chodzi o coś w stylu trampoliny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Tak właśni o to kolego i chce żeby na jakąś wysokość podbijało mojego bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Podbijać, podbija ale nie napisał, że ma wracać na ziemię :P ... "zrobic", "takei", "cos", "prubowalemco", "wymyslec", "wyszlo", "prosze", "dzieki"- nie masz altu na klawiaturze :huh: ED: w obiekcie bohatera daj kolizję z trampoliną i tam wstaw to samo co masz w skoku tylko z wyższą wartością y jeśli to jest standardowa platformówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 czyli jednym słowem przy kolizji z trampoliną sprawdzaj, czy heros znajduje sie nad nią. Jak tak to "vspeed=-15", do tego odpowiednio ustawiona grawitacja w stepie i poszło ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Można też zrobić że zależnie od tego czy gracz trzyma klawisz skoku to się hero odbija mocniej lub słabiej :P W trampolinie kolizja z Hero: GML if(hero.vspeed>0&&hero.y<y) //Jeśli hero opada i jest nad trampoliną... { if(keyboard_check(KLAWISZ_SKOKU)) //Jeśli gracz ma wciśnięty klawisz skoku... hero.vspeed=-17 //..skaczemy wyżej else //Jeśli nie... hero.vspeed=-10 //...to niżej. :P } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 zobaczę wszystkie i wybiorę najodpowiedniejszą dzięki za pomoc koledzy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 A mam jeszcze jedno pytanie , jak naciskam żeby szedł w prawo żeby szedł aż nie puszcze klawisza ;D bo mam kod że nacisnąć idzie kawałem i znowu muszę nacisnąć ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 No to w evencie "trzymanie klawisza" zwiększasz mu cały czas x. No chyba że zrobiłeś to nie dodawaniem x tylko hspeedem. To wtedy w trzymaniu klawisza ustawiasz hspeed i w evencie puszczania klawisza dajesz hspeed=0 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kartofelek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 A mam jeszcze jedno pytanie , jak naciskam żeby szedł w prawo żeby szedł aż nie puszcze klawisza ;D bo mam kod że nacisnąć idzie kawałem i znowu muszę nacisnąć ;/ Przepraszam, że się wtrącę, ale myślałem, że jestem na forum, na którym pisze się w ojczystym języku... Ja rozumiem, że niektórzy mają lenia tłumaczonego Dysleksją, ale bez przesady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 sorka za "szedł" :D już wszystko z tego tematu jest już dobrze z góry dzięki tym co pomogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Gorky, czytałeś ten wielki czerwony napis nad twoim tematem? Tam znajdziesz odpowiedź, bo zarówno w FAQ jak i przykładach to jest z poruszaniem bohatera. Temat zamykam, a ty pilnuj się z doublepostami, bo warn poleci. Takie bumpowanie tematu o byle bzdurę jest niedopuszczalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi