Lechu4444 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Robię strzelankę dla dwóch osób. Chcę aby każda z osób dostała 3 życia i gdy jedna dostanie pociskiem to traci jedno. Aby osoba traciła życie już zrobiłem zrobiłem też system strzelania i chodzenia. Jenak gdy strzele 2 kule w 1 gracza a w drugiego jedną kule. Wyświetla się komunikat że wygrał gracz 1. Jestem początkującym i nie znam za bardzo gml i robię gry przez akcje. Czy jest jakieś rozwiązanie aby każdy gracz miał swoje życia?? THX z góry i sorka że nie poszukałem na forum dokładniej odpowiedzi na pytanie jeśli ten temat już był to proszę o wysłanie mi linku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...