Muchaszewski Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Mam kolejny problem. Wiem jak zrobić miejsce kolizyjne i mam coś takiego GML if collision_rectangle(mousex,mousey,mouse_x,mouse_y,obj_wrog,1,1) { //I tu nie wiem co wpisać żeby dodał wartość lokalną wszystkim obj_wrog w tym kwadracie? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 o lol with (obj_wrog) zmienna=cos tam; EDIT: no chyba że chcesz dodać zmienną a nie zmienić zmienną to wtedy możesz to zrobic tak: GML var name val obj; name=get_string("nazwa zmiennej ",""); val=get_integer("wartość zmiennej",0); obj=get_string("nazwa objectu do którego chcesz dodać zmienną",""); with (obj) variable_local_set(name,val); edit2: poprawiłem funkcje bo nazwe pomyliłem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się