borubarartur Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Mam problem ze zrobieniem dobrej kolizji.Jak robię w event collicion to czasami objekt zdąży się wbić w ten objekt i jest lipa....jak mam to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 użyj maski obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 To powino pomóc. 1 i element z którym ma sie odbyc kolizja. 2. ustaw ten srodkowy kwadracik i nic wiecej nie zmieniaj. i dodaj jeszcze: i wpisz tak: w veriable : image_speed value: 0. reszte zostaw tak jak jest To powino zadziałać Stosuj to do : element ruchomy to nie ruchomego :) Odpisz czy ci działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Maska bądź odbicie. Pixelowe kolizje to już skomplikowane kody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borubarartur Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 To powino pomóc. 1 i element z którym ma sie odbyc kolizja. 2. ustaw ten srodkowy kwadracik i nic wiecej nie zmieniaj. i dodaj jeszcze: i wpisz tak: w veriable : image_speed value: 0. reszte zostaw tak jak jest To powino zadziałać Stosuj to do : element ruchomy to nie ruchomego :) Odpisz czy ci działa:) no niestety nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Ściągnij jakiś open source albo przykład rodzaju gry jaki robisz z forum yoyo i zobacz jak tam jest rozwiązane. Najlepiej kilka i wybierz najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 poco z yoyo games tutaj też są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 możliwe jest także, że prędkość obiektu jest zbyt duża, i w ciągu tego jednego stepu 'wbija' się w drugiego. Spróbuj zwiększyć room_speed, może pomoże. A najlepiej zrób tak jak pisali Ci wyżej czyli użyj maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 GML if collision_circle(...) then speed=0... albo zaznacz solid we wszystkich obiektach do kolizji ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się