Skocz do zawartości

Tworzenie, edytowanie,zapisywanie, wczytywanie,rozumienie


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Jak zrobić, że po wykonaniu jakieś akcji gra sprawdza, czy plik istnieje, jeśli nie, tworzy i edytuje go, jeśli istnieje, wczytuje dane tam zapisane i w zależności od danych zapisanych robi inne akcje... CO więcej tak, żeby po odczytaniu "rozumiało" tekst w środku, nie zapisany w gml. Przykład dla zrozumienia:

 

Naciskasz spację przy gościu a wtedy sprawdza czy istnieje plik "misja_kopnij.rozszerzenie" jeśli nie istnieje tworzy go i nadaje w srodku tekst:

proby = 0

zrobione = 0

zaliczone = 0

I mówi: skop 5 policjantów w 2 minuty.

Po zrobieniu misji otwiera plik i edytuje go dodając proby +1, zrobione +1 i jeśli zaliczone jest 0 zamienia na 1.

Jeśli w 2 minuty nie zaliczy gada jakiś tekst i proby +1 robi, ale zrobione nie dodaje, bo nie zaliczyles.

 

A jeśli znowu podejdziesz (plik istnieje) odczytuje go i mowi: Więc znowu chcesz skopać d***? Ok Próbowales (wartosc proby) razy i udało ci się (wartośc zrobione), czyli (jeśli zaliczone= 0-nie udało ci się ani razu, a jeśli 1 już to załatwiłeś czy jakiś inny taki tekst)

 

Wiecie już o co biega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...