LolikZabijaka Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 siema mam 2 pytania: 1. jak zrobić aby przykładowo są dwa obiekty obiekt_x i obiekt_y i po pewnym wydarzeniu obiekt_x zmienia się w obiekt_y i jak zrobić aby obiekt_y miał ten samy kierunek sprite'a co obiekt_x ? 2. chce aby po pewnym wydarzeniu obiekt_x zmienił się w losowy obiekt wymieniony tu: (obiekt_y obiekt_z obiekt_a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 1. W create: GML kierunek=0; Przed zamianą: GML kierunek=image_angle; Po zamianie: GML image_angle=kierunek; 2. GML instance_change(choose(obiekt_y,obiekt_z,obiekt_a),0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ale to nie ma przemiany tylko są dwa rózne obiekty jak zrobić żeby kierunek z jednego obiektu przeszedł na drugi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 1. GML //w momencie gdy ma się zmienić angle=image_angle id_=instance_change(obiekt_y,false) id_.image_angle=angle I tylko nie pisz, że nie działa, bo sam sprawdzałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się