trolu122 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 mam pocisk który jest wystrzelony w danym kierunku i chce aby tenże pocisk zbliżywszy sie do wroga na odległość <30 leciałże w jego kierunku. Cała trudność polega na tym że wrogów jest kilku, i jak tu zrobić aby pocisk traktował wszystkich jako po prostu jednego wroga i leciał w kierunku tego co to akurat jest blizej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Zanim zadasz pytanie: 1. Sprawdź czy odpowiedzi nie ma w dziale FAQ lub czy podobnego tematu nie było na forum 2. Zapoznaj się z polskim tłumaczeniem dokumentacji (help) 3. Zapoznaj się też z naszymi kursami i przykładami Powtarzające się pytania będą karane ostrzeżeniami lub usuwaniem tematów !!! Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. :3 Są przykłady na forum. Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 GML //step if distance_to_object(przeciwnik)<30 { near=instance_nearest(x,y,przeciwnik) direction=point_direction(x,y,near.x,near.y) speed=10 } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 GML obj = instance_nearest(pocisk.x,pocisk.y,wrog); @up: ;[ affff u was fastah! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 obj = instance_nearest(pocisk.x,pocisk.y,wrog); pieter mógłbys mi to wytłumaczyc? takethis: to może zapodałbys link do przykładu a nie ciągle piszesz to samo nic nie pomagasz tylko sobie posty nabijasz lenin: własnie chodzi o to że wrogów jest kilka i chciałbym "wrzucić ich do jednego wora" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 ehh a co tu tłumaczyć> w zmiennej obj przechowujesz id obiektu 'wróg' znajdującego się najbliżej podanych współrzędnych . własnie chodzi o to że wrogów jest kilka i chciałbym "wrzucić ich do jednego wora" A sprawdzałeś wogóle działanie tych kodów? bo coś mi się wydaje że nie <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się