Skocz do zawartości

pocisk samonaprowadzającysie


trolu122

Rekomendowane odpowiedzi

mam pocisk który jest wystrzelony w danym kierunku i chce aby tenże pocisk zbliżywszy sie do wroga na odległość <30 leciałże w jego kierunku. Cała trudność polega na tym że wrogów jest kilku, i jak tu zrobić aby pocisk traktował wszystkich jako po prostu jednego wroga i leciał w kierunku tego co to akurat jest blizej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zadasz pytanie:

1. Sprawdź czy odpowiedzi nie ma w dziale FAQ lub czy podobnego tematu nie było na forum

2. Zapoznaj się z polskim tłumaczeniem dokumentacji (help)

3. Zapoznaj się też z naszymi kursami i przykładami

 

Powtarzające się pytania będą karane ostrzeżeniami lub usuwaniem tematów !!!

 

Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie.

:3 Są przykłady na forum. Poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obj = instance_nearest(pocisk.x,pocisk.y,wrog);

pieter mógłbys mi to wytłumaczyc?

takethis: to może zapodałbys link do przykładu a nie ciągle piszesz to samo nic nie pomagasz tylko sobie posty nabijasz

lenin: własnie chodzi o to że wrogów jest kilka i chciałbym "wrzucić ich do jednego wora" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh a co tu tłumaczyć>

w zmiennej obj przechowujesz id obiektu 'wróg' znajdującego się najbliżej podanych współrzędnych .

własnie chodzi o to że wrogów jest kilka i chciałbym "wrzucić ich do jednego wora"

A sprawdzałeś wogóle działanie tych kodów? bo coś mi się wydaje że nie <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...