Dwukropek12 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 no dobra nowy temat jest:P Więc mam problem: aczkolwiek mam problem a maną i chce aby przy tworzeniu fali uderzeniowej malała rewgularnie co 3 tylko że nie znam się jeszcze dobrze na tym i nie wiem co to kod fali uderzeniowej co to jest i po co to wogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 no dobra nowy temat jest:P i?? :huh: przecież już dostałeś odpowiedź na to jak zrobić, żeby spadała mana.... więc nie wiem czego jeszcze oczekujesz <_< E: to co Ty w końcu chcesz? kod na spadającą manę, czy na 'falę uderzeniową' <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwukropek12 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 kod na spadającą mane gdy postać robi fale uderzeniową o tak jest 100 % ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 dżizys napisałem Ci to w poprzednim temacie... GML //w create mana=100 // w evencie wciśnięcia klawisza: if mana>=3 { //tutaj mana-=3 } tutaj masz kod na spadającą manę w miejscu gdzie napisałem "//tutaj" dajesz kod na wykonanie tejże fali.... Czego więc nie rozumiesz? Masz wogóle ten kod na tą 'falę'? bo nie zauważyłem, żebyś prosił o takowy... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwukropek12 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 a no juz widze błąd nie napisałeś tej linijki z 100 :) no ale i tak jeżeli mam many 300 przypuśćmy to mam zamiast 100 wpisac 300?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...