trolu122 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 GML if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)>30)) {direction = point_direction(x,y,player.x,player.y)} a co zrobić zeby GML if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)<30)) { //żeby przeciwnik oddalił sie na odległość zeby było >=30? } i jak uzywać patha? bo rozumie ze jest to taki tor po którym mozna sie poruszec? ustawiłem path w kształcie koła i w przeciwniku mam: GML //create: agresja=0 //step: if !collision_line( x, y, player.x, player.y, block, 1, 1 ) {agresja=1} if agresja=0 {path_start(path0,0.5,1,0); speed=0;} if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)>30)) {mp_potential_step(player.x,player.y,3,0)} if agresja=1 {path_end()} ale gdy odpalam gre przeciwnik leci w góre ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Jak masz w stepie path_start(), Jakieś mp_potential... kurde nie wiem o co chodzi w tym kodzie straszny bałagan. A jak chcesz żeby się oddalił to daj GML direction = point_direction(x,y,player.x,player.y) + 180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się