Skocz do zawartości

przeciwnik


Rekomendowane odpowiedzi

GML
if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)>30))

{direction = point_direction(x,y,player.x,player.y)}

a co zrobić zeby

GML
if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)<30))

{ //żeby przeciwnik oddalił sie na odległość zeby było >=30? }

 

i jak uzywać patha? bo rozumie ze jest to taki tor po którym mozna sie poruszec? ustawiłem path w kształcie koła i w przeciwniku mam:

GML
//create:

agresja=0

//step:

if !collision_line( x, y, player.x, player.y, block, 1, 1 )

{agresja=1}

 

if agresja=0

{path_start(path0,0.5,1,0);

speed=0;}

 

if (agresja=1 && (distance_to_point(player.x,player.y)>30))

{mp_potential_step(player.x,player.y,3,0)}

 

if agresja=1

{path_end()}

 

ale gdy odpalam gre przeciwnik leci w góre ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...