Boro Casso Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Jak wykonać efekt HDR w grze 2d ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tu masz przyklad : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry154066 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 No, HDR to niekoniecznie sam Bloom. W sumie składa się na to cały system renderingu efektów specjalnych, do tego są całe dll'e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Lipca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 HDR jest nie do uzyskania w GM. Możesz jedynie zasymulować efekt blooma. update: Tfu... znaczy się HDR w dzisiejszych grach komputerowych to też taki trick, bo renderowanie tak pokaźnego natężenia światła jest niemożliwe do uzyskania przy dzisiejszym sposobie działania kart graficznych i monitorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ranmus przesadasz - a DLLe ? btw wiecie dzieci do czego HDR? --- marmot czemu ty zawsze zepsujesz ;_; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 To znajdź takowy do GM z HDRem w 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Generalnie techniki HDR używa się w fotografii, tworząc z kilku zdjęć o różnych natężeniach naświetletnia jedno o dużo lepszej jakości. Dla gier jest dostępna taka lipa HDR'a (tak zwą, jak zwą producenci gier, nie wiedzieć czemu), w której skład wchodzą bloomy, blury, sharpeny, nakładania filtrów na wyrednerowany obraz itp. W sumie nic, czego nie da się osiągnąć w takim GM z drobną pomocą dll'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Na GMC widziałem przykład HDR zrobiony bodajże w PSie. Pytał się autor topicu jak zrobić to w GMie. Dostał odpowiedź, ale nie pamiętam czy to działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Dziadek - mimo iż używają HDRy do grafik , ale to rzadko - jedynie gdy jest noc czy mgła , daje to niezły efekt. Najczęściej hdrów używa sie do filmów, animacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrySec Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ale zastanów się chwilę... HDR'y nie są tworzone przez .dll'e tylko przez shadery... Po drugie programy do edycji fotografi zanim wprowadzą efekt HDR potrzebują trochę czasu... Jak to wpłynie na szybkość działania gry?? A same wymagania gry to będą karty z Shader Model 3.0... Bo HDR na kartach z SM2.0 to przymula ze az się grać nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się