Skocz do zawartości

HDR


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

HDR jest nie do uzyskania w GM. Możesz jedynie zasymulować efekt blooma.

 

update: Tfu... znaczy się HDR w dzisiejszych grach komputerowych to też taki trick, bo renderowanie tak pokaźnego natężenia światła jest niemożliwe do uzyskania przy dzisiejszym sposobie działania kart graficznych i monitorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie techniki HDR używa się w fotografii, tworząc z kilku zdjęć o różnych natężeniach naświetletnia jedno o dużo lepszej jakości. Dla gier jest dostępna taka lipa HDR'a (tak zwą, jak zwą producenci gier, nie wiedzieć czemu), w której skład wchodzą bloomy, blury, sharpeny, nakładania filtrów na wyrednerowany obraz itp. W sumie nic, czego nie da się osiągnąć w takim GM z drobną pomocą dll'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale zastanów się chwilę... HDR'y nie są tworzone przez .dll'e tylko przez shadery... Po drugie programy do edycji fotografi zanim wprowadzą efekt HDR potrzebują trochę czasu... Jak to wpłynie na szybkość działania gry?? A same wymagania gry to będą karty z Shader Model 3.0... Bo HDR na kartach z SM2.0 to przymula ze az się grać nie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...