Skocz do zawartości

uderzenie ręką


Rekomendowane odpowiedzi

Sposobów jest wiele, można zrobić np. tak:

w create:

GML
uderza=false

w stepie:

GML
if sprite_index=spr_uderza uderza=true

else uderza=false

w kolizji czy gdzie tam chcesz:

GML
if uderza=true {

//akcja gdy uderza

}

powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...