trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 jak zrobic ze kiedy nacisne LPM ręka odgrywa animacje uderzenia (jak sie skonczy wraca do poprzedniej) i jesli w tym czasie dotkie przeciwnika to ten obrywa? szukałem ale zupełnie nic nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Sposobów jest wiele, można zrobić np. tak: w create: GML uderza=false w stepie: GML if sprite_index=spr_uderza uderza=true else uderza=false w kolizji czy gdzie tam chcesz: GML if uderza=true { //akcja gdy uderza } powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 a co znaczy GML if abs(x)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 to wartosc absolutna zmienej x, w skrocie obcina minus i zwraca zawsze wartosc dodatnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 a zna ktoś moze jakis porządny przykład ai do platformówki? chodzi o to zeby przeciwnik cały czas podąrzał za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 http://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=85 Wystarczy poszukać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 pytałem o porządny przykład :P ten jest cieniutki :/ wskoczysz na platforme a jak przeciwnik bedzie pod platformą to stoi jak głupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Pomyśl i spróbuj przerobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się